پایگاه خبری فرنام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • افتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • افتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی
پایگاه خبری فرنام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ریل‌گذاری بیمه دی برای تصاحب بازار(+فیلم)

16 خرداد 1402
0

بیمه دی برای پس گردفتن سهم خود از بازار پر رقابت صنعت بیمه ریل‌گذاری جدیدی را تدوین کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فرنام به نقل از پول نیوز، یک مجموعه برای رسیدن به کارآمدی توانمندی و توسعه باید شرایط مختلفی را فراهم کند. شرایطی مثل داشتن برنامه نیروی انسانی کارآمد و حرکت پشتوانه‌ی مالی مناسب باشد مسیری از پیش تعیین شده مهم‌تر از همه‌ی این‌ها، اما به مدیریتی که قدرت درک شرایط را داشته باشد نیاز است. زیرا مدیریت قوی تمام شرایط لازم را گردهم می‌آورد تا عوامل مختلف مجموعه به کدام سو و با چه شتابی حرکت کنند. صنعت بیمه صنعتی به شدت رقابتی است که با کوچکترین تغییر بازار این صنعت به دست رقبا می‌افتد. به همین خاطر بیمه‌ی دی با مدیریت قوی و نگاهی متفاوت تمام تلاش خود را برای این مهم گذاشته است که با درک درست شرایط اقتصادی کشور بتواند سهم خود را از بازار بگیرد. بیمه دی برای رسیدن به هدف خود با سرمایه‌ی انسانی متعهد و متخصص، تنوع و تقویت محصولات خود، ایجاد تجربه‌ای خوشایند با پایش و ارزیابی مجموعه نگاه به آینده‌ی دیجیتال صنعت بیمه، صدور بیمه نامه‌های آنلاین و در کنار تمام این ابزار و شرایط بیمه‌ی دی با درک درست از تلفیق برنامه و پشتکار به سوی روزی حرکت می‌کند که بیمه‌ی دی مترادف با مشتری مداری خدمات با کیفیت و دیجیتال محور و سرمایه انسانی مجرب و پیشرو باشد.

برچسب ها: بازاربیمهبیمه دیصنعت بیمهطاهر موهبتی
اشتراک‌گذاری297توئیت186

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

آخرین اخبار

«تکرار ادعاهای غیرواقعی؛ پاسخ تند منتقدان به سخنان روح‌الله حسینی»

20 آذر 1404

جشن رونمایی ۶۹ کتاب در حوزه کوچینگ و روانشناسی در تهران

20 آذر 1404

حضور مدیریتی؛ غیبت فرهنگی وزیر ارشاد»

20 آذر 1404

آیا شرکت‌ها مخفیانه احساسات مشتریان را رصد می‌کنند؟ حقیقتی که تازه فاش شده

20 آذر 1404

چطور تبلیغات پیامکی هوشمند در ایران بازدهی را ۳۰۰٪ افزایش داد؟

14 آذر 1404

لحظه‌های ناب آذر، در نقش ابرنگ

14 آذر 1404
  • خانه
  • خبرهای ویژه
  • مقالات
  • تماس با ما
ما را دنبال کنید:

همه حقوق این سایت برای پایگاه خبری فرنام محفوظ است. فرنام نیوز مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • افتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی

همه حقوق این سایت برای پایگاه خبری فرنام محفوظ است. فرنام نیوز مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.