پایگاه خبری فرنام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • افتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • افتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی
پایگاه خبری فرنام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

متقاعدسازی استراتژیک

18 دی 1402
0

بعنوان یک مشاور حرفه ای کسب و کار سالها است روی بحث بازیابی و فروش کار می کنم.
به گزارش پایگاه خبری فرنام، اساسا معتقدم در هر دو مبحث ضعف بنیادی ما عدم اشراف به تکنیک‌های متقاعد سازی است.
در رابطه با متقاعد سازی صدها کتاب و مقاله به زیور طبع آراسته شده که همه در حای خود بسیار عالی هستند.
یک نشریه علمی به تازگی مطالعه نمودم که مطالعات یک پژوهش گسترده را بصورت خلاصه ارائه داده بود که در این رابطه می تواند بسیار راهگشا باشد.
گروهی از متخصصین بازاریابی، در سوپرمارکت‌ها به شیوه متفاوتی به سراغ مردم در فروشگاه ها و مراکز فروش رفتند.
شیوه آنها بسیار بدیع و خلاقانه بود آنها یک دسته از خریداران را با این پرسش ارزیابی نمودند.سوال آنها این بود که:
لطفا آدرس ایمیل و مشخصاًت خود را برای ارائه یک محصول جدید بما بدهید .
اما دسته دوم ابتدا با طرح یک سوال بسیار هوشمندانه مشتریان را به تفکر وادار می کردند.
سوال این بود آیا شما از آن دسته مشتریان باهوشی هستید که دنبال نوع آوری و تکنولوژی های پیشرفته جدید هستید.
و در ادامه از آنها درخواست مشخصاًت و ایمیل برای ارسال اطلاعات یک محصول جدید را می نمایند.

در این تخقیق گسترده که چند سال به طول انجامید پژوهشگران به نتیجه خیره کننده ایی دست یافتند که به شرح زیر است.

دسته نخست مشتریان حدود ۳۳ درصد مشتریان این پژوهش حاضر به نوشتن آدرس ایمیل خود شدند و در گروه دوم این پژوهش حدود بیش از، ۷۵ درصد…..
به نظر می رسد که متخصصان بازاریابی در گذشته فقط تصور می‌کردند که تنها راه متقاعد کردن مشتریان، ایجاد یک سلسه تغییرات در باور یا نگرش مشتریان بلقوه و بالفعل نسبت به یک رفتار(مانندخدمات یا محصول) است..
اما در علم نوین متقاعدسازی این مهم به اثابت رسیده است که بدون نیاز به ایجاد حتی کوچکترین تغییری چه در باورها و چه در نگرش های مشتریان در هر سطح و هر سن و سال و جنسی صرفا با پدید آوردن یک حالت تخصصی روان‌شناختی مخصوصا در ثانیه های طلایی در تصمیم‌گیری، می‌توان رفتار مشتریان احتمالی را به شدت دست خوش تحول عظیمی قرار داد.
این پژوهش ثابت می کند که در عین حال زمان مناسب در طرح یک سوال و بلافاصله سوال هوشمند دوم می تواند ما را در راه رسیدن به پاسخ مورد نظر یاری نماید.

دکتر مازیار میر مشاور کسب و کار

برچسب ها: تکنیک‌های متقاعد سازیدکتر مازیار میرمازیار میر مشاور حرفه ای کسب و کارمتقاعدسازی استراتژیکمشاور کسب و کار
اشتراک‌گذاری296توئیت185

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

آخرین اخبار

وضعیت بحرانی سد گوران هرمزگان؛ ترک‌های بدنه سد و نگرانی‌های فراگیر در منطقه

5 دی 1404

تقلید صدای واقعی با هوش مصنوعی؛ کلاهبرداری‌های نوین و مجازات‌های سنگین در راه است

5 دی 1404

مدیرعامل پارس فولاد سبزوار: محیط‌ زیست مانع تولید نیست، محرک بهره‌وری است

3 دی 1404

پاسخ یک شرکت صنعتی به بحران نقدینگی؛ فروش اقساطی ویژه برای کشاورزان

3 دی 1404

دبیرکل انجمن مدیران ماندگار ایران: سرمایه‌گذاری فرهنگی برای کودکان، سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است

3 دی 1404

انبیائی: شرکت‌هایی که در بحران نوآوری کردند، پس از بحران برنده بازار شدند

3 دی 1404
  • خانه
  • خبرهای ویژه
  • مقالات
  • تماس با ما
ما را دنبال کنید:

همه حقوق این سایت برای پایگاه خبری فرنام محفوظ است. فرنام نیوز مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • افتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی

همه حقوق این سایت برای پایگاه خبری فرنام محفوظ است. فرنام نیوز مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.